warsztaty dla

Produkt prawniczy - jak zaprojektować i "sprzedać" w mediach?

prawników

WAKACYJNE

10 sierpnia 2019, Kraków

KUP BILET
ZOBACZ AGENDĘ

O warsztatach

Jeśli szukasz pomysłu na rozwój kancelarii, chcesz zdobyć medialne kompetencje i poznać model projektowania produktów prawniczych, te warsztaty są dla Ciebie


Wakacje to dla wielu prawników sezon ogórkowy - jest mniej pracy merytorycznej, a część klientów odpoczywa na urlopie. Warto wykorzystać ten czas na to, na co zazwyczaj go brakuje - zadbaj o swój biznes!

Agenda

10.00-10.45 | KNOW-HOW

  • Jak znaleźć pomysł na produkt? Od idei do strategii biznesowej
  • Jak zminimalizować ryzyko inwestycji? Pułapka "wiem czego chce klient"

MAJA MAŁYSKA

Jak zaprojektować produkt prawniczy?

Przerwa kawowa

  • Jak rozmawiać z klientem o produkcie prawniczym aby go kupił?

11.00-12.00 | WARSZTATY

Przerwa na lunch

  • Jak funkcjonują media? Poznaj aby zrozumieć
  • Jak media szukają ekspertów? Daj się znaleźć

PIOTR ZIELIŃSKI

Jak "sprzedać"produkt prawniczy w mediach?

  • Jak nawiązać współpracę z mediami?
  • Jak przygotować się do wizyty w studiu?

12.30-13.30 | KNOW-HOW

Przerwa kawowa

  • Jak skonstruować komentarz dla prasy?
  • Współpraca z mediami – analiza doświadczeń kancelarii
  • Jak zainteresować media pomysłem kancelarii? Giełda tematów

13.45-15.00 | WARSZTATY

Prelegenci

Maja Małyska |

business development manager dla prawników

Pomaga kancelariom realizować ich cele: projektuje strategie biznesowe, przekształca pomysły w produkty i usługi prawnicze. Opracowuje i wdraża plany sprzedażowe oraz prowadzi działania brandingowe. Myśli kompleksowo, działa projektowo. Specjalizuje się w usługach prawnych B2B. Przygotowywała produkty i usługi z zakresu m.in.: prawa bankowego, budowlanego, ubezpieczeń społecznych, ochrony danych osobowych, nieruchomości, własności intelektualnej, praw autorskich

Kompetencje menadżerskie rozwija od 8 lat realizując projekty biznesowe dla różnych branż, a od 2015 wyłącznie dla kancelarii. Dotychczasowe doświadczenie, studia prawnicze, a także dwa laty pracy w kancelarii ułatwiają jej identyfikowanie celów prawników i potrzeb ich klientów

Piotr Zieliński |

TVN

dziennikarz, wydawca programu "Dzień dobry TVN"

Doświadczenie medialne zdobywał przy produkcjach telewizji TVN. Dzięki jego zaangażowaniu dla kanału Canal+ Discovery powstała seria dokumentalna „Sukces nie zna granic”, realizowana w Europie, Ameryce i Azji. Pomysłodawca i współautor platform telewizyjnych: Onet.TV dla portalu Onet.pl i TV.rp.pl dla "Rzeczpospolitej". Współpracownik m.in. Gazety Wyborczej „Duży Format”, „Newsweek Polska", ”MaleMen” oraz

miesięcznika "Press". Pomysłodawca ogólnopolskiej inicjatywy MediaLeaders w której dotychczas wzięło udział pół tysiąca polskich profesjonalistów. Współautor albumu „25 historii na 25 lat" opowiadającym o przemianach w Polsce po 4 czerwca 1989 roku i „Grand Press XX”. Ukończył Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną ze specjalizacją: Public relations i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Absolwent Polskiej Szkoły Reportażu

DATA

10 sierpnia 2019
Sobota

MIEJSCE

Klub Hevre
ul. Meiselsa 18

Kraków

GODZINA

10.00-15.00

MASZ PYTANIA?

Marketing społecznie zaangażowany

W realizowanych projektach biznesowych "szukam" wartości społecznych i stawiam na współpracę, bo lubię osiągać własne cele poprzez pomoc innym


Ta myśl towarzyszy również kampanii promującej "Warsztaty dla prawników". Za każde 4 udostępnienia na LinkedIn lub Facebooku postu informującego o warsztatach sfinansuję obiad dla jednego dziecka. Górny limit to łącznie 400 udostępnień czyli posiłek dla setki dzieciaków. Kampania trwa od 7 - 31 lipca 2019 roku i jest realizowana w ramach akcji Pajacyk organizowanej przez Polską Akcję Humanitarną

ZOBACZ WYNIKI KAMPANII